Seyda60 22 haftalık hamileyim doktorum amoklavin verdi korkarak içiyorum 1000mg birde of idrarda bakteri varmış
Asyaveannesi36 Seyda60 benimde enfeksiyon vardı antibiotik iğne verdi 5 günlük ben kullanmak istemedim parol bile içiyorum dedim sen bilirsin enfeksiyon erken doğum sebebi olur dedi 😔
Asel2520 Seyda60 bende kanda enfeksiyon çıktı aksef diye bir antibiyotik var onu yazmıştı doktorum kullandım bir sorun olmadı çok şükür
Yagmurdgdgn13 Seyda60 30 haftalık hamileyim 3 hafta önce kovit atlattım üzerine grip oldum çok kötü oldum. Bana da augmentin BID yazıldı üç doktorda mutlaka kullanman lazım dedi kullandım iyiyim
Sehnur Seyda60 bende kullandım canım antibiyotik 500 mg dı benim kendi kullandığım epilepsi ilacım da vardı sabah akşam antibiyotik içiyordum akşam bide epilepsi ilacını içiyordum oda 500 mg dı enfeksiyon aksatmaya gelmez bizim burda birisi enfeksiyondan erken doğum yaptı
Seyda60 Asyaveannesi36 evet banada öyle dedi doktorum ama sabah akşam kullanmak ağır olmazmı bılemedım ya
Gkces09 Asyaveannesi36 sakın ihmal etmeyin bende de enfeksiyon çıktı doktor ilaç vermemişti ilerlemiş rahimde yumuşama ve Rahim ağzında kısalma oldu sancı da vardı mecburen antibiyotik kullanıyorum şimdi
Mimik Enfeksyon cok zararli gercekten de, bebek hemen etkioenebiliyor… aman, kendi basiniza kullanmama karari almayin…
Xyztt Sakın ihmal etmeyin, doktor vermez zaten zararlı olsa, kullanmazsanız daha büyük zarar olur, ben de kullandım bir sıkıntı olmadı rahat olun ve kullanın