Hilal_55 Bugün çatı muayenesi oldum kızlar inanın korkulacak hiçbişey yok sadece kendinizi serbest bırakın zaten 2 saniye falan sürüyo.
Happy_001 Hilal_55 ewwt cankm burdakı ler abartıyor lar hemde baya baya ve burdakı bayanlar da korku yaratıyor lar
Hilal_55 Happy_001 kesinlikle bende burda okurken çok tedirgin olmuştum. Ama doktorum sağolsun önce sakinleştirdi sonra yaptı muayeneyi. hiçbir sorun yaşamadım çok şükür
Sibelaaydin Bende bugun oldum saniyeler sürdü sadece ama eve geldiğimden beri lekelenme seklinde kanama var doktor normal oldugunu soyluyor catı muayenesinden sonra sizlerde de bunu yaşayan var mı ?