iki_minik_annesi 27 hafta 4 gunluk hamileyim iki gundur bu saatlerde belimden dogru bi agri basliyo tipki adet agrisi gibi bugun biraz fazla yordum kendimi bunlar yalanci dogum sancisi olabilirmi yasayan varmi yalanci dogum sancisi nasil oluyo
Zehra9616 iki_minik_annesi dogum sancisi icin erken yalancida olsa ama bence cok yorma kendini erken dogumu tetikleyebilir bu yorgunluk ve sanci
Deletedmom_33 iki_minik_annesi Canım bende 27+5′im. 2 gün önce pazar markete çıktım geri eve zor geldim kasık ağrısından. Sonra yemek yaparken biraz fazla durdum ayakta belime nefesimi kesecek şekilde ağrı yayıldı. Sağ kalça kemiğinde bı ağrı oldu oturunca kalkamadım veya bacağımı çekemedim kendime. Bende acile gittim. Bebekte hiçbir sorun yok. Rahimde kasılma da yok dedi. Çatı muayenesi oldum açılma yok dedi. Vajinal ultrason ile baktı rahim ağzı yeterli dedi. Ama sağ böbrekte genişleme oluşmuş ürolojiye gideceğim yarın sırt ve kasık ağrısı ondan olabilir dedi. Kalça devam ederse ftr görsün dedi.
Selinkn iki_minik_annesi benimde bu haftalarda baslamisti doktora gittigimde yalancindogum sancıların başlamış demisti yani yalanci dogum sancisidir herkesin vücudu bir degil tarif ettiğin şeyin aynisini yaşadığım ve doktora gittiğim için söylüyorum
iki_minik_annesi Zehra9616 internette 25. Haftada baslar filan yaziyoda acaba dedim varmi bu haftalarda bu tarz seyley yasiyan
Zehra9616 iki_minik_annesi internet felaket tellali mubarek inanma ama cogalirsada acile git riskli yani
seddkilic05 iki_minik_annesi 27+1 oldum canım dün söylediklerinin aynısını yaşadım gerçekten doğuruyorum sandım banyoya gidip ağladım felan 😂
iki_minik_annesi Deletedmom_33 bizim ailede bobrek var ya irsymis galiba su icmeye dikkat etmeyim direk bogurlerim agriyo dun evin sekliyle biraz fazla ugarstim baya yorulmusum bide bu ayin 21 inde 19 aylik olucak bir oglum var acayip hareketli aksama kadar hic oturmuyo dunde oyle agri olunca panikledim biraz ama bugun iyim cok sukur