2melekannesi_
Benim kızım olacak Allah nasip ederse ☺️ Akdeniz anemisi hastası olduğum için doktorumla sezaryen doğumun daha doğru olduğuna karar verdik. 13 Aralık’ta muayenem var ve doğum için gün alacağız kısmetse. Acaba ayın kaçına gün verecek çok heyecanlıyız ☺️☺️