ecembd İki gündür göbek deliğimin hemen sağına iki gündür dakikada bir sancı giriyor. 14 hafalık hamileyim. Kabızlık problemim var. Sizce ciddi bir durum olabilir mi
Meloscuk ecembd bence dr la bir görüş çünkü kabızlık iyi değil benmde sürekli oluyordu dr ilaç verdi artık rahatım ama o kabızlık kasılma yapabilirmiş .
1melisa ecembd bende 10 haftalıkken şiddetli kasık ve kadın agrısı geçirmiştim sonra doktora gittim bebek büyüdügü için olmuş 1 gün hastanede kaldım serum vermişti doktorum 3 tane ayrı sonra çok lükür geçti agrım bence sende gitmelisin