33+4 iken dün kontrole gittim. Doğum tarihi 13 ocak gözüküyor ama inşallah çok bekletmez arlaık sonu 38. hafta vs gelir dedim:) doktor sanmıyorum 13 Ocağı bile gecebilir ilk doğumlar geç oluyor dedi. Öyle miiiii? 🤔🤭
Ben 1 ay sonraya doğum olur derken kontrol günü aldım 😬