Merhaba 5 ay olcak nerdeyse doğum yapalı bizdede vardı kan uyuşmazlık doktorum her kontrolümde kanamam vs varmı ona göre sorup takip etti çok şükür olmadı olsaydı kan uyuşmazlık iğnesi vurulmamı isteyecekti ama gerek duymadı doğumu bekledik doğum yapınca bebeğimin kan grubu benim gibi negatif çıktı eğer pozitif çıksaydı o zaman iğne vurucaktı vurmadı🌺ama ilk gebelikte doğum sonrası oğlum pozitif çıkınca vurmuştu bana doktor..