Btl-Als https://imgyukle.com/i/ke5huc 1 https://imgyukle.com/i/ke5pJN 2 https://imgyukle.com/i/ke5ipR 3 https://imgyukle.com/i/ke5sMe 4 1 ve 2 dünkü testten 3 ve 4 şimdi yaptım yapar yapmaz çizgi çıktı fakat soluk rengi bide 2 side farklı marka testten
Nihanus Btl-Als valla bunlarda gözükmüyor ama çok merak ediyorsan aslında erken gebelik testleri daha erkenden saptıyor diyorlar bir onu denesen sanki daha net olcak gibi
AlpAslanbabysmom Btl-Als ben 4 gün gecikmisken yaptım çok silik bi çizgiyle öğrendim canim 🥺 isimdi göremedim ama belli olmaz erken daha inşallah vardır 🙏🏻😌
litfenama Benim de ilk testim soluktu ama belli olur şekilde oluyor. Maalesef gebelik olduğunu düşünmüyorum. Ama umarım ben yanılırım ve gebesinizdir.
Sedaa06_ Btl-Als Rabbim isteyen herkese nasip etsin insallah. Nasip olursa ikinci evladım üçüncü dogumum olacak. Evlat cok farklı birşey.