Nisayaz Arkadaşlar merhaba böbreğim de 10.5 mm taş var idrarimi kan şeklinde yapıyorum üroloji doktoru doğuma kadar tel takabiliriz ağrıların icin dedi başına gelen var mı
2minnosannesi_ Nisayaz bende de böbrek büyümesinden kaynaklı takıldı doğumdan sonra çıkartılacak. 15/20 dk süren bir işlem hafif bir anestezi verilerek yapıldı.
2minnosannesi_ Nisayaz böbrekteki ağrı aynı gün geçti işlemden dolayı kasık ağrısı oldu bir iki gün ağrım oldu sonra o da geçti