Zeynep266 Benim 27.haftadan itibaren böyle bir durumum vardı 31. haftaya kadar yeterli değildi sonrasında bol bol su gerçekten litrelik şişe aldım yanıma doldurup dolurup içiyodum çünkü diğer türlü insanın aklına gelmiyor 🤭🙈Sonrasında her gün iki tane havuç elma doktorumun tavsiyesiyle süt bol bol içiyodum şükür şimdi 33+4 e geldik normale dönmüş bir sıkıntımız yok sizde deneyin derim çünkü bizim baya erken olmuştu bu durum🌸