K88_ Kızlar kızlar ben osende diye bi Demir ilacı kullanıyorum sabah akşam yemeklerden önce dedi doktor belli bir saat aralığı var mı acaba bunun 🙄
Taze1anne K88_ yemeğe başlamadan yarım saat önce almanız yeterli olur. Ben öyle yapıyordum. Belki bir aya geldikten sonra yemekten sonra almaya devam ettim. Ama yine de bunu danışın doktorunuza daha faydalı olacaktır. 🌸
Miray8 K88_ bana da doktorum yemeklerden 2 saat sonra al dedi öncesinde olmuyor çünkü kahvaltımı 6.30 da yaptığım için😄 bende sabah akşam kullanıyorum
Oznurkk K88_ ben sadece sabahları aç karına kullanıyorum. Demek ki kişiden kişiye değişiyor . Demir ilacı ama adı farklı benimkinin
K88_ Taze1anne ya yemeklerden önce sabah akşam yazmış zaten mesajda doktorumda ama insan alışmış ya 6 saat arayla 12 saat sonra falan gibi ilaç kullanmaya o yüzden bir sorayım dedim sabah 10 da içtim kahvaltıdan önce akşamda 6 da içtim işte yemekten önce
K88_ Nevruzece 16. Haftada kullanmaya başladım kuzum ama ilk kullandığım ilaç mide bulantısı yaptı yok buna geçtim yeni
K88_ Deletedmom62627 gynoferon diye bir ilaçla başlamıştık ilk o aşırı bulantı yaptı kusma da yapınca ilacı değiştirdik bu da ilk kullandığım zaman yaptı mise bulantısı ama çok yoğun değil geçiyordu şuan da yapmıyor bakalım sen de mi osende kullanıyorsun
K88_ Miray8 ay benim ki o zaman çok sık mı oluyor aralığı sabah 10 akşam 6 🙄🙈 sen hangisini kullanıyorsun
Miray8 K88_ aralığı ne kadar olması lazım onu bilmiyorum ama hamilelerin zaten 9 a kadar kahvaltı yapmış olmaları lazım canım, feramat verdi bana doktorum
Mltmsncn Doktor tok karnına iç dedi bana. Aç karnına mide bulantısı yapar dedi. Bende kahvaltıdan sonra ve akşam yemeğinden sonra içiyorum.
Mltmsncn K88_ yok canım sabah tok akçam tok gibi düşünüyorum ama herzaman uymuyo bazen öğlen akşam oluyo mesela