Aden1adel 12+2 den tüm hamislere selamlar. Nasılsınız nasıl geçiyor süreciniz ? Bugün ikili taramaya gittik ense burun kalınlığı normal çıktı ama kan sonuçlarını bekleyeceğiz bakalım 🙏
Glsh14 Aden1adel merhaba bizde11 haftalik olduk.cok sukur sizin ultrason guzel cikmis.bizde cuam gunu ikili test olcaz.insallah guzel seyler duyariz🙏
Eslemmiraaa Aden1adel biZde büyüyoruz 10.haftayı bitirdik ikili teste gideceğiz detaylı ultrasonda baktıklarında bebiş baya belli miydi renkli mi bakıyorlar bilginiz var mı
Kbrbrhnn Aden1adel Sonuçlar hemen çıkıyor mu canım, Allah nasip ederse ben de gireceğim bu bir iki hafta içinde. O yüzden soruyorum. Ben geç çıkıyor diye duymuştum
Aden1adel Eslemmiraaa detaylı ultrason icin çok erken diye biliyorum 16 haftadan sonra bakıyorlar. Ultrasonda sadece ense burun kalınlığına bakıyorlar sonra kan verdim sonucunu bekleyeceğim 🙏😌
Nessozz İnşallah kan sonucunuz da güzel çıkar. Ben de kan sonucunda yüksek risk çıktı şuan nifty test sonucunu bekliyorum. Gergin bir bekleyiş oluyor ama umutlar yüksek 😇 13+1 biz de 🎈🎈
Aden1adel Nessozz umarım sonuçlarınız güzel çıkar. Rabbim sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin güzel düşünün güzel olsun. Unutmayın bebislerimiz hissediyor bizi 😊🙏
Eslemmiraaa Aden1adel ay evet canım onu sormuyorum hani ikili teste ultrason da ayrıntılı vs bakılıyor ya o ultrason renkli değil anladığım kadarıyla normal ultrasondan bakıyorlar değil mi onu sormak istedim
Nessozz Aden1adel unutur muyum 😍 teşekkür ederim dualarınız için inşallah hepimizinki sağlıkla gelsin 🧡🧡