K88_ Mercimegim4 ah kuşum ya çok geçmiş olsun üstte kalsın diye yazıyorum ben 22. Haftada yaptırmıştım doktor onayıyla arkadaşı a 26. Haftada yapmamışlardı işlem ☹️
Pinarlina Mercimegim4 ee peki ilaç da vermedi mi son üç ayla ilk üç ay cekım ve kanal yapmıyorlar sadece ılac yazabılırler antıbıyotık gıbı bellı bır süre durdurur en azından ağrınızı
Cansurts Mercimegim4 28+2 haftalığız çürük dişime kanal gerekiyordu 2 gündür uyuyamıyordum doktoruma sordum yaptırabilirsin dedi bugün yaptırdım. Adrenalin yok dediler iğneyi vururken.
Mercimegim4 K88_ ölüyorum şu an resmen kaç doktor gezdim çekmediler ölüyorum yaaaaa😭😭😭 anestezinin bebeğe etkisi yok dese ben imza atayım bişi yapayım çekin diyicem de offf
K88_ Mercimegim4 anestezinin bebeğe etkisi yok aşkım zaten adrenalinsin yapıyorlar ama hafta ileri olduğu için riske girmiyorlar 🥺