fyznrilter Kızlar yarın 37+0 oluyoruz ve sezeryan olarak doğuma alınacağım, tavsiyeleriniz ve önerileriniz nedir ne yapmam gerekiyor yanıma neler almam lazım narkozu hemen atabilmem için, yardımcı olabilir misiniz acaba 🤲🏻🌾
Ruv123- fyznrilter ameliyathaneden çıkar çıkmaz ilk işiniz omuzlarınızı havluyla sarmanız eğer kulunç girerse siz emin olun ameliyat yerinin ağrısını unutursunuz su geçirmeyen bant alın sezeryan sonrası evinizde bulunsun bazen bazı doktorlar yara yerine su değdirmesen duş alın diyorlar kahve al spinal olacağı için omurilik sıvısında azalma oluyor o sıvı kendini tamamlayana kadar baş ağrınız olur rahat terlik alın bol yürümeniz gerekecek gaz ve gaita çıkışı için komposto yapın evde kayısıdan gaz çıkışı olana kadar katı yasak sıvı beslenme olacak kayısı komposto gaz çıkışını kolaylaştırır bir de küçük hemşire tavsiyesi vivident naneli sakız mutlaka olsun tanınızda onu çiğneyin düzenli gaz çıkışınız kolaylaşır zaten gaz çıktı mı gerisi kolay yürürken dik yürüyün eğer öne doğru eğilip yürürseniz ağrılarınız şiddetlenir bebek için mama olsun yanınızda ama ne kadar çok emdirmeye zorlarsanız o kadar üstünüz çabuk gelir her emzirmeden sonra bir ölçek mama verebilirsiniz 🥰🥰
Selin12- fyznrilter canım neskafe şekersiz ve Türk kahvesi al ve bitter çikolata al ve en önemlisi bol bol su iç yanına ketil koy kendini için muhakkak yelek ve patik koy birde ayağa kalkarken yere bakmayın karşıya bakın çünkü başınız döner tansiyonunuz düşer
Mevaninannesiii fyznrilter kahve al yanına canım ameliyat sonrasi bolca iç ki baş agrin olmasın , ilk kalkış zor oluyor kafani eğmeden kalkmaya calis . Bebeni koklayinca her şey bitiyor zaten 😍 ilk üç gün sütun az gelir o yüzden mama olsun yaninda beben aç kalmasın,sağ salim al kucagina inşallah 🤲
fyznrilter Borann bugün kontrol vardı, hem sancı hem açıklık var o yüzden yarın sezeryan olacak mecburen
Kilic95 Rezene alin rezene cayi hem gaz cikarmaniza yardimci olur hemde sutunuzu arttirir insallah saglicakla alirsiniz yavrunuzu kucaginiza🙂