Kizlar cumartesi pbe lekelenmem olmustu doktorma gittim progestan ve dusuk önleyici igne yaptı. Bide bebege gore kese biraz kucuk haftaya tekrar gel tehlikleli olanilir demisti bebegin sıvı alani küçükmus ve kalp atisini duymustuk 6+5 de.
2 3 gundur kahverengi az az lekelenme vardi bugünde biraz kanli civik bi sekilde peceteye geldi.cok cok az adet ağrıları gibi rahatsızlığım var doktoruma mesaj attim ama dönüş yapmadı. Basina böyle bisey gelen varmi doktora gitsem de ne yapacak ki zaten progestan ve igne basladik .suan ne yapmalıyım hic bilmiyorum