Arkadaşlar merhaba kafamı karıştıran bir soru sormak istiyorum bilenler yardımcı olursa şimdiden teşekkürler.
22.09.2021 tarihinde sigortam başlamış gözüküyo doğum ücretinide alabilmek için 90 gün doğumdan önce sigortalı olmam gerekiyo heralde benm izne ayrılcağım tarihe kadar 37. Haftaya kadar sigortalı olduğum gün 80 gün civarı oluyo tutmuyo 90 günü. İş veren 37.haftada iş görememzlik alıyoruzya ozamandan sonrası içinde sigortamızı yatırıyomu bu süreç nasıl işliyo yada benim bu ücreti alabilmem için nasıl bi yol izlemem gerekiyo 🤔😊