Babydream guatr düşüklüğü dediğiniz tsh hormonundaki düşüklük mü ? Eğer öyleyse bende var bu sorun, doktorum dahiliyeye yönlendirdi. İlaç kullanıyorum, günde 2 defa propycil isminde bi ilaç. Kontrolüm var haftaya, eğer değerde yükselme varsa ilacın dozunu düşürecekmiş doktor. Düşüklüğün seviyesine de bağlı tabi benimki aşırı düşük mesela 0.01 yani dipte, o yüzden erken doğum riski olablr dediler. Ama bebeğin gelişiminde hiçbir sorun yok suan için, erken doğuma işaret eden herhangi bir belirti de yok. İnşallah sağlıkla atlatırız bu süreci