ozgekosaraytekin Zehya07 bende 5+6 da gidip keseyi görmüştüm (5mm kese büyüklüğü). 7+3 de tekrar gidip bebeği görüş kalp atışını duydum çok şükür🌸
Busraferdi7 4+6 da keseyi görmüştük 6+1 de karından ultrasonla bebeğide kalp atışlarınıda duymuştuk şimdi 28 haftalık olduk 💙👼🏻