Fbd Benim de arrık bir kızım olacak 😊 fazla yaygın olmayan güzel bir isim arıyorum arkadaşlar varmıdır fikriniz
istanbulluanne Fbd Mevsim hic duymadim ve çok begeniyorum. Bnde kizim olsaydi Mevsim koycaktm ama oğluşum olcak 😊
123buserabia123 Asel anlamıda çok güzel benimde kızım olucak asel adı olucak inşallah 🙏 bekliyoruz hayırlısıyla
123buserabia123 Asel anlamıda çok güzel benimde kızım olucak asel adı olucak inşallah 🙏 bekliyoruz hayırlısıyla
Fbd Asel : cennette ki ırmak , bal ırmağı Benan : parmakla gösterilecek kadar güzel Bigem : sevilen el üstünde tutulan kız Buglem : cenneti müjdeleyen Melek Eflin : cennetin 8 kapısından biri Elina : prenses Eva : yaratılan ilk kadın Melay : ay gibi parlayan Melek Mircan : Güneş gibi aydınlık Listeme ekliyorum sizlerin söylediklerinizi de 😊
Semraali Fbd elina çok güzelmiş benim oğluşum olucak kızım oldaydı lina duha koycaktım ama elina çok güzel
Minnak_annesi Bende amine koycam eşimle beraber karar verdik hoşumuza da gidiyo hemde az☺️Ama bazı kişiler yok modern değil yok şöyle yok böyle sizce nasıl ☺️
Minnak_annesi Zeynepreyyan aynen hem anlamı güzel hemde peygamberimizin annesinin ismi diye istiyoruz☺️Farklı olarak çok kullanılmayan mihran ismi bide duyduğum ☺️
Kivito Hatice kübra tongar kızı olmuştu ins sayfasına girip bakın adı aklıma gelmedi çok değişik isim koymuştı belki beğenirsiniz
Zeynepreyyan Minnak_annesi onu hiç duymamıştım canım anlamı ne ? İkisini beraber kullanabilirsiniz aslında 🙂