Prensannesi38 Kızlar bugün sağlık ocağına gittim ebe kalp atışını rahimin orda buldu çok aşağıda dinlen bol bol dedi zaten bende yürürken felan çok aşağıda hissediyorum . Erken doğumu tetiklermi yoksa bu haftalarda assagida olmasi normal mi acaba ?
Cicek08 Prensannesi38 bebeğin asagida olması erken doguma neden olacak bir şey değildir . Doktor kontrolde hrhangi bir şey görürse söylerse veya şikayetlerine yönelik o şekilde erken doğum riskinden söz eder. Benim de 28. Haftamda baş aşağı pozisyondaydi ve asagidaydi gayet de doktor hiçbir sorundan söz etmedi şükür 🙏
Clementinee Prensannesi38 haftamız aynı benimde aynı canım aşağıda doktorum birşey demedi olsaydı önemli birşey söylerdi🤍