Bat 5 Aralık 10 gün kala erken gebelik testi yaptım negatif çıktı bugün 4 gün kaldı normal test aldım yine negatif çıktı ama belirtilerim var göğüslerim de damarlar çıktı mide bulantısı kasıkta sancı ama böyle olup adet zamanı hamilelik olabilir mi acaba