Kızlar 12.haftadan beri araştırmadığım konu kalmadı her yerde 5mm ense kalınlığıyla doğum yapanların hikayelerini okudum.ensesi kalın çıktığından fetal ekoya girdim orada bir sıkıntı çıkmadı çok şükür tabi ensesinin durumundan haberim yoktu .bugün 17.haftamda ekokrafim vardı ve şimdilik ölçümleri herşeyi iyi göründü çok şükür ense kalınlığı da 5mm den 2 mm düşmüş.inşallah sağlıklı bir şekilde kucağıma alırım