DnHazrlklar Kızlar bugün 38+5 oldum çatı muayenesi yaptı doktorum ve hiçte abartılacak bir şey yokmuş kendinizi sıkmayın yeter saniyeler sürüyor zaten benim çatım müsaitmiş ama ne açılmam ne sancım çıktı maalesef hayırlısıyla yavrularımıza kavuşalım inşaAllah. ❤️
aesma DnHazrlklar kaç parmakla yapılıyor acaba 🤦🏻♀️ Bende yakında olacağım çok korkuyorum birisi tüm el ile muayne ediliyor demişti :/
UluElif DnHazrlklar bu çok doğru kesinlikle çatı muayenesi çoğu zaman doğum şeklini belirliyor kasmamak lazım özellikle de korkmamak 🙏🏼
DnHazrlklar aesma hayır 2 parmakla canım jel sürüyor eldivene sonra bakıyor tabi biraz baskı yapıyor ittiriyor ama dediğim gibi saniyelik kasma kendini yeter. El falan sokma yok yani korkma sen
DenizEla aesma Bende çok aşırı korkarak gittin sizin gibi ama yapıldıktan sonra dedim ki bu mu yani günlerdir kendime stres yaptığım şey çok abartıyolar hiç dinleme kimseyi sen korkma kendini sıkma hiç acımıcak hemen bitiyo zaten 😊
DnHazrlklar Pinkmom açıklığa da böyle bakıyor canım işte parmağı sokup ittiriyor baskı yapıyor biraz yani bana bakıp açıklığın yok dedi.
DenizEla Pinkmom Ben cumartesi aciklik muayenesi oldum çatı muayenesiyle hiç bi fark yoktu arada sadece mesela çatı muayenesi 10 saniye suruyosa aciklik için 20 saniye baktı başka bi fark yoktu
anneee Pinkmom o da aynı canım sadece biraz sık oluyor bana 7 8 defa falan bakmıştı.zaten açılma olduğu için canın yanmıyor her seferin de genişliyor
Emlyjams Ya ben çok özür dilerim ama bu konuyu abarttiklarini düşünüyorum parmak sokuluyormuş öyle de çok acımıyormuş ki
Pinkmom Emlyjams Çatı muaynesinde iki parmakla kemik yapısına bakılıyor normal doğuma uygun mu diye.Açıklık doğum zamanında yapılıyo bir kaç kez doğum başlmaa süresine göre defalarca olabiliyo.Onda parmak sayısı daha fazla ve daha derine oluyo😑
Pinkmom DenizEla DnHazrlklar Benim dediğim doğum zamanı yapılan açıklık muayneleri arkadaşlar.Doğum başlamadan yapılan evet çatı muaynesiyle aynı.
DnHazrlklar Pinkmom onu bilemeyeceğim canım tabi o zaman daha sık bakılır ama o sancıyla ne kadarı hissedilir bilemiyorum🙈
Pinkmom blackberry118 E sonucu öyle olmayacakmı zaten😁 Normal doğumda tüm bunlardan kaçış yok maalesef