nazcicek_3 Bende kavustum bebisime darisi olmayanlara bekleyen annelerimize gelsin . Dik durun güçlü durun kizlar herseyin ustesinden güçlü durmakla geliriz bugun sezaryen oldum 38.6 da prensim dogdu hicbisey zor degil guclu olduktan sonra….
elifemirasaf nazcicek_3 gözünüzaydın çok geçmiş olsun bebiş ve siz nasılsınız yarın ben de olucam Sezeryan biraz anlatırmısınız