Rabiaa_uzn 27+4 günlüğüm bende. 27+1 gittim 37 cm 1050 gramdı çok şükür. Ben oğluma bebek arabası aldım ayy kurban olduğum alışverişerimizide abartmadan yaptım. Hastane çıkışını aldım bir adet 5li normal bir adet isimli gene 5li aldım battaniyelerni aldım. Beşik almadım onuda teyzemin yenidoğanını kullanıcam eşim yurtdısına gideceğinden oda yapmadım ailemde kalıcam o konıda rahatım . Anne bebek çantası almadım bitek bide sonlara doğrı çantasını hazırlıcam