ozlem-t Herkese merhabalar. Sar başa olduk SAT’a göre 4 gün geriden geliyoruz ve ultrasona göre bugün 6+0 Çabuk yoruluyorum. Sürekli uyku modundayım. İştahım kapandı. Aslında biri hazırlasa önüme koysa yiyorum. Ama kendim yapınca canım hiç istemiyor. Hiçbir şey yemesem yemeyeceğim sanki. Yemekle alakalı önerilerinizi bekliyorum. Ne yapmalıyım, ne yemeliyim? :/
Melikeakarsu ozlem-t bebek DHA cok küçük sizden cok beslenmiyor bende oyleydim günde sadece bi tane haşlanmış patates yiyordum onuda zar zor kusmaktan bi beter olmuştum Zamanla geciyor onun icin kendinizi cok yormayin bol bol yatın 😂
whitedream ozlem-t her gün kahvaltı da yumurta yiyin ben ilk aylarda süt ve cevizden tiksindim hiç içemedim onun yerine yoğurt meyve yedim.hamileliğin başından beri avokado muz her gün yiyodum genelde protein ağırlıklı besleniyorum, et dahil. doktorunuz vitamin takviyesine başlayabilir ilk aylar folik asit d vitamini sonrasında demir ilacı OMEGA başlatıyolar baya bebeğe faydası oluyo benimki 2 hafta önde birazda genetikle de alakalı fazla takılmayın düzenli beslenin paketli gıda tüketmeyin🤔
MinikMucizeninAnnesi Şuanda bebek sizden beslenmiyor çok endişe etmeyin o yüzden ama tüketebiliyorsanız süt ve süt ürünlerine özen gösterin kemik gelişimi açısından birde mutlaka günde 5-6 adet ceviz yiyin 😌
Melikeakarsu MinikMucizeninAnnesi 5,6 adet mi n’aptınız 😂abartili bnce doktor bana günde iki ceviz 4 fındık yeterli dedi 6 ceviz cok degil mi sizce
MinikMucizeninAnnesi Melikeakarsu suan 35 haftadayım hiç bi zararını görmedim ve genelde süt ürünleri ve ilk üç ay 5-6 ceviz ile beslendim bulantıdan yiyemiyordum bişey bebeğimin gelişimi gayet güzel 2 hafta önde gidiyor ☺️
Defnecimm whitedream avakadoyu nasıl tüketiyorsunuz. Faydası çok olduğu için bende yemek istiyorum ama ne yaptıysam nasıl denedıysem yok tadı garip ve yutmakta zorlanıyorum. Güzel tarifiniz var mı 😊
whitedream Defnecimm Bende hiç sevmiyodum çok kötü tadı var 🙈 eşim yapıyodu püre haline getirin içine zeytinyağı az limon suyu tuz sarımsak rendeleyin her gün yarım avokado yiyodum tedaviyle hamile kaldım ben en çok folik asit bunda varmış. zaten o kadar çok yedim ki sonrası tiksindim bi daha ağzıma süremedim😅
595959 Defnecimm bol limonla. Kızarmış ekmeğin üzerine labne peynir üzerine de avakado. Mükemmel lezzet 😋😋
Defnecimm 595959 bu şekildede denedim ama yok yutamıyorum. Demekki ben avakado sevmıyorum avakadonun bi suçu yok 😁😁