Ayyy ben buraya yeni üye oldum ama birine tam msj yazıyorum araya reklam giriyor sayfa uçuyor gidiyor yazdığım kişiyi de kaybediyorum yaa birde o kdr uzun yazdıklarıma üzülüyorum nasıl sinirleniyorum telefonu elimden kac kere sinirimden fırlatma derecesine geldim sizde de oluyor mu bu ben anlamadım valla çok sıkıldım bu durumdan açtığım posta gelen yorumlara bile cevap veremiyorum yazarken reklam giriyor kime cvp verdim kime vermedim kaynıyor aha suan bile bunu yazarken reklam girdicsayfa uçtu bastan bidaha yazdımmm 🤦🏼♀️🤦🏼♀️🤦🏼♀️🤦🏼♀️ sinirden catlicammm 😄