27 haftalik hamileyim 23 haftalikken çocuğun bas asagi ve asagida olduğunu söyleyip erken doğum riskin var demisti 27 haftalık olduk ilaclarla şükür fakat 2 gun önceki kontrolde cocuk 1016 gram pozisyonu ayni fakat hayla asagida oldugunu 20 mm kaldığını inmesine aciklik yok denildi.bide suyu azalmış
Cantanı hazirla koy dediler. Erken dogum riski olan varmi yada hani ya nasil diyim bunu yaşayan yaşamış olan bana yardimci olurmusunuz. Nts herhangi bi sancı yok ne yapmalıyım 😔😓