Merhaba hanımlar ,
17 haftalık hamileyim rahimden bacaklarıma vuran ağrım oluyor son günlerde , özellikle ayakta kalınca başlıyor sonra uzanınca geçiyor . Bu ağrıya sıcak da iyi geliyor . Böyle bir şey yaşayan var mı aranızda ? Bu ne ağrısı olabilir ? Doktora söylemem gerekir mi ki ?