Ser_ Kızlar 27. haftadayım dün tetanoz 2. Aşıyı oldum birde üstüne enfeksiyon vardı diye doktor fitil verdi gece onu koydum. Ama sabah uyandığımdan beri karnımın sok tarafında ağrı var geçmedi böyle yaşayan oldumu aranızda hiç
gozdekrks Ser_ canim enfeksiyon olunca agri çok oluyor tam olarak nasıl bir ağrıdan bahsediyorsun hareket ederken artan bir ağrı mi
gozdekrks Ser_ eğer hareket ederken ağrıyor ve uzanırken pek ağrın olmuyorsa genelde enfeksiyondan dolayı.oluyor. birde 27 28 haftalar rahminin büyüdüğü yükseldiği haftalar o dönemlerde çok agrim oluyordu benimde