Mlk116 Merhabalar ilk bebeğime hamileyim tecrübesizim göğüs ucu yarasından çok korkuyorum çevremdekilerin acı çektiklerini gördüm hep. Gümüş kapak yorumlarını okudum acıyı alıyor diyorlar tecrübeli anneler var mı aranızda kullanan?
Asyaveannesi36 Mlk116 benimde ilk gebeliğim ne olur ne olmaz diye aldım çevremde kullananlar memnun kalmıştı indirimden aldım ama ben
Fatma34- Mlk116 Göğüs kalkanı tavsiye ederim inanılmaz faydasını gördüm birde silikon göğüs ucu emzirirken çok etkili 😊
Karanfill Mlk116 ben doğumdan 2 hafta önce kullanmaya başladım. Doğumdan sonra da kullandım. Hiç yaram olmadı.
Esrammm22 Mlk116 ben ilk bebeğimde kullandım bana faydası oldu sıkıntı yaşamadım göğüs ucuyla alakalı. Doğuma 2 hafta filan varken günde 3 4 saat takmaya başlanıyor. Dediğim gibi faydasını gördüm ben. Şimdi ikincide yine kullanıcam. Onun dışında krem filan hiçbişey kullanmaya gerek kalmıyor.
Valeria Mlk116 ebemiz önerdiği için aldım ben. Gümüşün iyileştirici etkisine de inanıyorum. 38.haftada kullanmaya başladım önlem olarak, bakalım yara olmasını engeller diye düşünüyorum☺️
Cdlmeryem Ben de cok faydasını gördüm doğumdan sonra acayip acı çekmeye başlamıştım eşim aldı geldi çok rahatlatmıştı hem kıyafete değmesini engelliyor hem iyileştiriyor
Mlk116 Hepinize teşekkür ederim peki nerden aldınız önerdiğiniz markalar var mı bi 150 tl civarı var bide 400 tl civarı 150likler iş görür mü diğerleri çok pahalı geldi