Esilaminel Arkadaşlar biraz eğimli düz yattigim da belim kitleniyor kalkmaya calistigimda bicak batiriyorlar sanki ve kalkamiyorum sağa sola donemeye calisarak yavaşca kalkmaya calisiyorum ... Ayakta hicbirsey yok... Sizlerinde bu tarz şikayetleri varmi şuan sehir disindayim dönünce doktoruma gidicem varsa tavsiyelerinizi rica ediyorum... Normalde bel fitigim yoktu ne olabilir?
Duygu538 Esilaminel aynısını bende yaşıyorum zaman zaman😔 doktora söyledim ama pek oralı olmadı anlamadım🤷♀️ Şimdi dikkat ediyorum tamamen düz yatınca da kitleniyorum ben
ozgeya Esilaminel benim de öyle sürekli oluyor.doktorum normal dedi.gerçi ben de hamilelik öncesi belimde mekanik problem vardı,fizik tedavi almam gerekiyordu ama hamile kalınca gidemedim.onun da etkisi olabilir.
EdaGneZincirkran Benimde öyle özellikle sağ ayağımdan güç aldığım anda beline birşey saplanıyor gibi. 36. Haftadayım, doktorum sık sık yürüyüş yapmam gerektiğini söyledi ama bu durumda imkansız gibi geliyor 😒
Esilaminel EdaGneZincirkran Rabbim sabrinizi versin saglikla kolaylikla kucaginiza almaniz nasip olsun az zamaniniz kalmis ben henuz 17 haftaligim😊