Arkadaşlar bilirsiniz bu ay klomen ve çatlatma iğnesi kullandım. Bugün 14. Kan verdim ve negatif. Doktor tekrar denemek için çağırdı ama bilmiyorum kendimi iyi hissetmiyorum sarı akıntım vardı acaba o mu engel oldu diyorum kendi kendime,ne zaman regl olurum bilmiyorum ama acaba bu ay soğan kürü mü denesem bilemiyorum yardımcı olun lütfen