Saremsu emzirmek etkiliyordur bence benim annemde hep der emzirirdim, ne zaman kessem ozaman hamile kalırdım diye. Emzirirken hamile kalmamış hiç. Bi ablam da 2 yıl emzirirdi o süreçte adet bile olmazdı. Bende 1 yıl. Kadar adet olmadım 😊 sütten kestiğim ay oldu yani. Belki tam Bi koruma değildir ama etkisi vardır diye düşünüyorum. Tabi nasipte ne varsa o oluyor. Rabbim aratmasın evlatlarımızı bağışlasın olmayanlara da nasip etsin inşallah hayırlısı ile 😍