Kızlar sabah size tsh sonucumun 5.96 olduğunu söylemiştim sağlık ocağında çıkan
Bugün özel de yaptırdım tsh 3.6 serbest t3. 3.07 normal görünüyor ben anlamadım daha dün yaptırdığım test yüksek bugün özeldeki normal aralıkta sizde böyle bi durum oldu mu