Nurozcanx Kızlar merhaba herkese ben 6+2 de folik ast kullanmaya başladı şuan 10+2 oldum folik astim bir haftalık kaldı tekrar almalı mıyım yoksa 3 ay bitmek üzere diye bitirmem mi gerekir siz neler yaptınız doktorunuzla acaba
Oznuroznurr Nurozcanx ben 22 haftadayım halen arada alıyorum. Doktorum günlük aldığın besinlere göre değerlendirip ara ara alabilirsin dedi sürekli kullanımı önermedi. Folik asit içeren yiyecekler yediğin gün alma bence
Denizvegokyuzu Nurozcanx Gebelik öncesi ve gebeliğin ilk 3 ayı kullanılmasını tavsiye ediyor doktorlar gelişimleri için çok önemliymiş bende öyle uyguladım 🤗👍🏻
Azra_Mom Nurozcanx benim tam 12. Haftamda kontrolüm vardı bitti yazarmısınız dedim artık kullanmana gerek yok bırakalım dedi o şekilde bıraktım
Bernako Nurozcanx Gebelikten üç ay önce ve gebelik boyunca Kullanılması tavsiye ediliyor. Hatta ay ay mg leri değişiyor. Qfolinle başldım. Regenesis max şimdi de innate kullanıyorum.
Nurozcanx Denizvegokyuzu bende kontrolümde doktora tekrar sorayım o zaman eğer devam derse ederim teşekkürler 🙏🏻
Nurozcanx Azra_Mom bende öyle yaparım o zaman 12. Haftamda kontrolüm var sorarım eğer gerek yok derse almam bende Çok teşekkür ederim ☺️
Nurozcanx Bernako gebelik boyunca olduğunu bilmiyordum siz hala kullanıyor musunuz kaç haftalıksınız acaba.
Bernako Nurozcanx evet evet kullanıyorum bunları ilaç demek doğru olmaz takviyecı gıda çünkü 24 haftalık yani 6 aylık ☺️
damlaakgn Bende hamile kalmayı planlandığınızdan berı kullanıyorum her gün üç 12. Haftadan sonra folık asitin ikincisine geçtim dahada kullanıyorum 28 deyim