Arkadaşlar 17 haftalık hamileyim bu süreçte 1 kg bile almamışım bu durum normal mi ? Çevremdeki insanlardan sürekli 3-6 kg aldıklarını duyuyorum ister istemez etkileniyorum acaba sağlıksız mı ilerliyor hamileliğim diye hiç böyle birşey yaşayan varsa yorum yazarsanız sevinirim