temmuz 2019 da doğum yaptım , korana yoktu tabi özelde yaptım . devlette ölüm döşeğime düşmedikçe anne yada bebek sezeryana almıyorlar ve bu benim en büyük korkumdu bu . özelde normal doğumda epidural alınabiliyor ki dünyanın en güzel şeyi olsa gerek . normal doğum yaptım , 4 cm e kadar dayandım ama sonrasında istedim epidural . doğuma kadar kimi istesem yanıma aldılar . dışardakilere sürekli bilgi verdiler . haliyle ilgi alaka çokkkkk farklı oluyor . benden 2 ay önce arkadaşım araştırma hastanesinde doğum yapmıştı , hastane imkanları güzeldi özel hastane gibi ama bilgi istiyoruz köpek azarlar gibi azarlayıp kapatıyorlardı pencereyi . doğunca öğrenirsiniz diye . başka bi araştırmada kuzenimin eşi doğum yaptı . babaya bile göstermediler bebeği , gece oldu yarın görürsünüz 9 ay sabretmişsiniz diyip eve yollamışlardı . ki bebeğin doğumda omzu çıkmış kadın neler atlatmış hep sonradan öğrendik bilgi vermedikleri için . ikinciye hamileyim , fiyatlar inanılamz arttı . eşim gece yarılarına kadar çalışıyor doğum parası için extradan . hazirana kadar iyice artcak . ödeyebilecek gücümüz kalırsa şu şartlarda yine özel hastane istiyoruz .