pennylane Sinembaby sanırım değil. yarın yine kan testi verin eğer değer 24 bin altı çıkarsa dış gebelik olabilir. sağlıklı bir gebelikte en geç iki güne değerler 2ye katlanmalıymış.
Ceyduygu Sinembaby Çoğul gebelik olabilir çok fazla değeriniz. Ben ikizlere hamileyim 5 haftalıkken 3780di değerim
asdfg3 Sinembaby baska bir yere tekrar kan verin aşırı yuksek ikiz gebelikte bile bu kadar olmuyor ucuz dördüz de bilemedim yani 😬
Nesliihang Bence değil 2000 -3000 olsa tamam ama 24 bün çok fazla ya yanlışlık var yada başka bi durum var
Neseeli Sinembaby dış gebelikle alakası yok bu konuda rahat ol arkadaşım.. ikiz gebelik olabilir..ikiz gebelikte 10bin 50 bin arası olabiliyor çünkü 4. Haftalarda..