Kızlar 33.haftamdayım bebek arabası puset internetten alıcam ama tükenince o istediğim firma epey zor stok yeniliyor. Sizce biraz bekleyim mi yoksa bi an önce başka modellere bakıyım mı? İstediğim modeller dışarıda piyasada yok hiç hep e bebekteki klasik modeller var. Bir de babymall den alan varmı hiç?