poncikveannesii Aycaaa571 akşama serbest kalır sonra gider kadını bıçaklar niye paylaştım diye bizde heryerde kadına şiddette hayır der akşama dizi izleriz diye bi yorum gördüm youtbda o kadar haklıydı ki yazmak istedim
NaimeYilmaz Canımız annelerimiz, hassas bir konu olduğu ve diğer annelerimiz de bu durumdan olumsuz etkilendiği için konu hakkında tek başlığı açık bırakıyoruz. Anlayışınız için teşekkür ederiz. https://forum.mutluanneleriz.com/d/1020455-gaziantepteki-olay-hassas-icerik