coskunn 18+2 yim karında hassasiyet var adet sancısı gibi ama değil gibi de normal mi sizce böyle olan var mı
T1402E coskunn benimde öyle ve belimde ara ara oluyor regl olacakmışım gibi bi ağrı var 🤷🏼♀️ Canım bide benım sürekli karnımın bi tarafı toplanıyor sabahları özellikle bi taraf böyle yükseliyor resmen sende de oluyor mu ?
coskunn T1402E ben en başından beri sol tarafıma yatıyorum sol tarafım hep daha yüksek alakası var mı bilmiyorum ama canım
ikizlerin_annesi__ T1402E AA bu bende de var erkek bebek ara ara böyle sol tarafında sanki birsey toplanıyor hani böyle çok tekme felanda hissetmiyorum ama onu çok hissediyordum
B-Y94 Kızlar aynen bende de şöyle bişey var 18 haftalığım ilk gebrliğim 17 haftamda karnında sertlik oldu karnımın içinde batma bağırsağa yakın sorudm normal dediler sizde de var mı artık brlimdeki ağrı karnıma vuruyor sizde
matruska Rahim genişliyor demişlerdi galiba bana , 35 haftalık oldum hala arada regli olacakmışım gibi bir ağrı olur.