K1- Nst de 38 leri bulan sancım. Ama normalde hiç bişey hissetmiyorum. 38+1. Çatı muayeneside oldum. Ne agrım var ne açılmam ne gelen ne giden. Bide kızlar erken dogar diyorlar. Nerdeeeeee.
1300nesli 37+3 Bir kaç gündür hareketleri azaldı. Hareket ediyor ama o eski çoşku yok. Normal mi acaba ya ? Bugün kontrolüm vardı unuttum sormayı da