Kızlar çok kötüyüm 35 haftalık gebeyim ve suyum çok az 40 ml sınırın altında dedi. Yarın sezeryana almak istiyor. Ne yapıcağımı şaşrdım beklemek istesem kalbi durabilir doğuma alsalar daha çok küçük değil mi çok kötüyüm benim gibi bu durumu yaşayan var mı nolur akıl verin