Sakyol12 bende 22 haftalık hamileyim. Bugün karantinada 8. Günümüz. Aşısızım.İlk 4-5 gün zor geçiyor ben sürekli ter attım bikac gece hic uyuyamadım. Ama yemeden icmeden kendinizi kesmeyin. Bol bol meyve tüketiyorum ıhlamur, ballı süt, ballı limonlu sıcak su yapıp öksürügümü hafifletmeye calısıyorum. Beni en cok öksürük zorladı halada devam ediyor. Hamilelikte kullandıgımız vitaminlere ek doktorumla görüstüm c vitamini söyledi ve kan sulandırıcı iğne yazdı. Her gün evde kan sulandırıcı kullanıyorum. İştah pek olmuyo ama bol sarımsaklı et suyu tavuk suyu ve tarhana gibi corbalar tüketebilirsiniz. Tereyağ ve pekmek ısıtıp ılıyınca yerseniz o da öksürügü hafifletmeye yardımcı oluyor. Bol bol su tüketin. Öksürük cok olursa ayak altınıza zeytinyaglı sarımsak karısımı sürüp corap giyip o sekilde uyuyabilirsiniz ben 3 gece falan bu sekilde yapmıstım. Nar mandalina portakal bol bol tüketin. Kussanızda iştahınız olmasada yinede meyveyi kesmeyin. Sirkeli suyla bol bol gargara yapın. Rabbim hepimize şifa versin en kısa zamanda inşallah🙏🏻