Ben ilk çocuğumda gitmiştim ve gerçekten uygun mağazaları var geceliğime kadar ordan almıştım ve çoğu şeyin tek parça satılması çok iyi oluyo ayaklı pijamalar şapkalar eldivenler hep tek parça aldım ve daha uygundu şimdi ikinci gebeliğim ve yine aynı şekilde düşünüyorum bi kerede halletmek benide rahatlatıyo