Hacersoy 39+5 bende bu sabahı hafif kanamam oldu sanırım Nisan dedim bişeyler yedim yaklaşık bir saat yürüdüm eve geldim sonra bı aksilik olmasın nolur nolmaz diye acile gittim ordan gebe polikinligine gönderdiler bebek hareketleri zaten normaldi hissediyordum ultrason ile baktılar Nst sancım yok alttan muayene yapıldı 1 2 cm açıklik var dediler bu akşam 7 buçuk gibi doğumhaneye gidecen bakalım açılma var mı diye bakılacak rabbim herkesin yardımcısı olsun inşallah hayırlısı ile dileyen isteyen herkese nasip etsin rabbim