halimos25 13+2 olduk bugün, az önce karnımda hafif kramp tarzında ağrılar olmaya başladı ardından rahmimde batma ve ağrı gibi şeyler oluyor ara ara. Normal midir ?
MukoT halimos25 canim idrar yolu enfeksiyonu da olabilir. Bol bol su tuket agrin siddetlenirse saglik ocaginda bir idrar tahlili ver
Binnazzz12 halimos25 bende burda bekleyin benimde kasıkta ve vajinamda batma oluyor ama benmki daha 6 haftalık
Mimik Normal endise etme… Cok siddetli kasik agrisiyla, bel agrisi ihmal edilmememli… Ama igne bicak batma gibi agrilar cok normal, rahmin genisledigi icin… Bi gibi agrilar gebelik boyunca devam ediyor canim😅
halimos25 Mimik hımm tamam canm çok şiddetli değil 5 10 dk boyunca ara ara oldu fakat şimdi yok gecti sonrasında. Çok teşekkür ederim🙏☺
halimos25 Binnazzz12 ozamanlar benimde oluyordu hala da ara ara oluyor demekki bebek büyüdükçe yer genisledikce herkeste olabiliyor bu gibi durumlar canım
Mimik halimos25 ricaa ederim😘 Oyle agrilarin batmalarin oldugunda rahat bir posizyonunda dinlen… Saglicakla gebelik geciririsin insaAllah😘