Eylulgunes44 ben ilk doğumu orda yaptım. Semra hanım a gidiyordum başta sonra memnun kalmadım o zaman Ayşegül hanım vardı. Gitti sonra. Doktor iyiydi ama hastanede 0 hijyen ve 0 ilgi hemşireler ebeler hastane odası resmen kokuyordu değiştirdiler yine aynı. Dediğim gibi hastaneden hiç memnun kalmadım doktor iyi olabilir belki ama hastane malesef