Momtheangel 2 hafta önce kürtaj oldum Doktorum 1 ay sonra hamile kalabilirsin dedi. Siz ne düşünüyorsunuz. 3 ay bekle diyen var bekleme hemen yap diyen var.
gunesligun Momtheangel 1 ay önce kürtaj oldm. Adet dönemindeyim. Denemeyi düşünüyrm Bana da bir adet korun dedi doktr Mantıklı, bir adet beklemek gerk sanki
Sabahnur0653 İnstagramda takip ettiğim çağrı Gülümser hoca var o bu konuda hiç bir bilimsel açıklama yok dedi